top of page

הנמכת המקצפה במיקסר כדי שיגיע לכל המרכיבים

מכירים את זה שאתם מגלים שהייתם מטומטמים כ"כ הרבה זמן? אז היום זה קרה לי שוב.

 

שנים יש לי מיקסר, כל פעם כאשר הכנתי עוגיות מקרון שמתי מתחת לקערה הגבהה מאולתרת כיוון שהמקצפה אף פעם לא הגיעה לתחתית הקערה ולא נגעה בחלבונים, זאת משום שאני תמיד מכינה מקרונים לפי כמות של 2 חלבונים. בהכנת עוגות מן הסתם זה לא קרה כי תמיד בקערת המיקסר יש כמות יחסית גדולה של רכיבים.

בכל מקרה כיוון שחג בפתח והורמון הקניות משתולל אצלי, חשבתי על קניית מיקסר חדש, גם מכיוון שהמיקסר הנוכחי שלי מתנדנד, גם בגלל שהרסתי את וו הלישה והמערבל לאחר ששמתי אותם במדיח (מסתבר שאסור),  בנוסף חשבתי על מיקסר חדש גם משום ש.. רציתי מיקסר שהמקצפה שלו תגיע עד הקצה של הקערה.

אממה? בעודי מדמיינת את עצמי מתניעה את האוטו לכיוון קניית מיקסר, נפל לי בורג ובדקתי מה אחרים עושים במצב זה,  אחרי נבירה בגוגל גיליתי שבדגם שלי (וכנראה בעוד סוגי מיקסרים), אפשר לשנות את הגובה של הכלי המקציף! זאת באמצעות ההמצאה השבדית הכי טובה אחרי ראדה פריצה (בעיה שלכם אם אתם לא מכירים אותו), וזה המפתח השבדי.



באמצעות המפתח השבדי משחררים את הבורג בקצה של המטרפה ומשחקים איתה עד לגודל הרצוי, והופ! המקצפה מגיעה עד התחתית!

והנה צילום מסך של הוראות המיקסר:



FINALLY, לא צריך לקנות מיקסר חדש, נו אז מה אם הוא מתנדנד :)

 

.


.

 

כמו שכבר כתבתי פה בתחילת הפוסט, אסור להכניס את הכלים של המיקסר (למעט הקערה) למדיח הכלים. כשעברתי דירה לפני חצי שנה התלהבתי מכך שיש מדיח והכנסתי את כ-ל הכלים שלי למדיח. כיוון שלא השתמשתי בכלים ישר אחרי ההדחה לא קישרתי שהלכלוך האפור שהכלים הוציאו קרה בגלל המדיח.. כשהלכתי לחנות עם כל האביזרים, המוכרת ישר הסתכלה עליי ואמרה "מדיח". כנראה שאני לא היחידה שנפלה בהדחה...

 .





 

חג שמח ומקציף! 3>

bottom of page