top of page

על האתר החדש, בינה מלאכותית ומקרונים


היי!

בפברואר 2024 גיליתי שפרצו לי לאתר (לא יודעת מתי זה בדיוק קרה כי לא נכנסתי לאתר הרבה זמן), התבאסתי ואז אמרתי שזו כבר הזדמנות להחליף את העיצוב המיושן שהיה באתר.

שיחזרתי חלק מהפוסטים (יש לי גיבוי רק עד שנת 2020, אבל בתכלס לא כתבתי הרבה מאז שנת הקורונה אז לא כזה נורא לי).

האתר הקודם היה חזק מאד בגוגל בלי שעשיתי כלום, זאת כיוון שהיה בו המון המון תוכן אותנטי עם תמונות. עכשיו האתר לא מופיע בחיפוש, אני צריכה לראות מה עושים עם זה :)



בכל מקרה בסוף שנת 2022 כתבתי פוסט באתר על הבינה המלאכותית, מאז היא הספיקה להיות מפלצת ועוד שנתיים היא תהיה כמה מפלצות ותשתלט על העולם.

כבר עיכלתי את זה שבתור צלמת אין לי מה לפתוח את המצלמה הגדולה עם העדשות, הבינה עושה הכל יותר יפה מאיתנו.

כבר עיכלתי את זה שכבר לא נתרגש משום יצירת אמנות כי תמיד יהיה החשד שהרעיון ליצירה נוצר ע"י בינה מלאכותית. כמו כן מרוב עומס של יופי כבר לא נתרגש כי מיליוני יצירות נוצרות בשניות באמצעות טכנולוגיה זו.

הבעיה שלי היא שמרוב שפע נשתגע.

הבינה יודעת גם ליצור מוזיקה בכל הסגנונות, כבר לא יהיה אפשר לעקוב אחרי שום דבר.



אם הבינה היתה קיימת בשנת 2015 בזמן שבניתי את האתר לא הייתי בכלל טורחת להשקיע שעות על צילומי העוגיות, לא הייתי לומדת בכלל צילום והרבה מהתחביבים שלי בכלל לא היו קיימים. מצד אחד אני מצטערת שלא היתה אז הבינה המלאכותית כי היא היתה עוזרת בכל מיני דברים, מצד שני לא הייתי חוקרת, לא הייתי מתנסה בכלום כי יש מכונה שעושה הכל.

התחום הזה של הבינה המלאכותית מעסיק אותי המון במחשבות.



אז למה החלטתי לחדש את האתר ולא לזרוק אותו לזבל אם אפשר לדבר עם צ'אטבוט והוא יתן את כל המידע ?

אגיד לכם למה, כי מדובר באוכל! הבינה המלאכותית יכולה רק לדבר על אוכל אבל היא לא יכולה עדיין להכין לנו אוכל.

הבינה המלאכותית יכולה לתת לכם עיצובים מגניבים לעוגיות מקרון ואפילו מתכונים מדליקים וייחודיים, אך בסופו של דבר אתם תצרכו להכין אותם ופה שום ב"מ לא יכולה לעזור לנו.

היא גם לא תעזור לנו עם הילדים, לא תעזור עם הכביסה ולא עם הכלים, היא פשוט תשתלט על העולם אבל לא על המטבח שלנו (עד שיהיה רובוט שיקפל כביסה וכו').



כל התמונות ששמתי בפוסט הנוכחי הזה נוצרו ע"י בינה מלאכותית, כמעט כל תמונה פה יותר יפה מהשניה ויותר מכל מה שאני או מישהו אחר צילם.


הבינה המלאכותית נהדרת לעולם שלא אכפת לו מה אמיתי ומה פייק, כמובן שהיא תיצור דברים שירגשו אותנו, אבל היא תעמיס אותנו בשפע, שפע שיציף אותנו...






















bottom of page